środa, 30 grudnia 2015

50. " Brakuje dni / Zapomnij mi. "

- CO? Jak to jeszcze nie powiedziałeś Kelly?! - krzyczała Abi.
- No, no, nie było okazji... - mówił speszony Ell.
- Nie było okazji? Do tego nigdy nie będzie okazji! 
- Tak jakoś wyszło, przepraszam Abiś... - mówił z niewinną miną.
- Ty mi tutaj nie abisiuj! Jeżeli 'tak jakoś wyszło' to teraz też tak jakoś wyjdzie, że się pożegnam. - zatrzymała się i odworóciła.
- A ty to co?! - chłopak krzyczał do oddalającej się dziewczyny. - Sama dizałasz na dwa fronty! - młodsza stanęła i popatrzyła na niego.
- O... Teraz przesadziłeś.
- Nie wydaje mi się. - chciał kontynuować, ale Rydel im przerwała.
- To ja już wróce sama do domu... Cześć - pomachała na pożegnanie i szybko odeszła od pary.
- Jeżeli pokłócisz się z Rossem lub on coś wywinie, lub będzie cię zdradzał, to przylecisz do mniej będziesz mi wmawiać, że mnie kochasz i niedługo rozstaniesz się z nim. Oczywiście tak samo jest w odwrotną stronę! - mówił wkurzony.
- Wcale. Tak. Nie. Jest. - cedziły przez zęby.
- Czyżby? To co teraz zrobisz? Bo na pewno nie zadzwonisz do Niego lub się z Nim nie spotkasz... - rzekł z sarkazmem i bezczelnie się uśmiechnął.
Abi otworzyła usta, lecz ostatecznie pokręciłam głową i uciekła. 
Po kilku minutach przestała biec i zdyszana spokojnym krokiem wróciła do domu. Wchodząc po cichu otworzyła drzwi, aby nie obudzić innych. Była pewna, że o 3 w nocy już wszyscy śpią. Zdjeła buty i skierowała się do swojego pokoju. Przechodząc obok pozostałych pomieszczeń zobaczyla zapalone światło w pokojach Hope i Ally. Otworzyła drzwi od pierwszego pokoju. 
- Hope? Co ty jeszcze robisz o tej godzinie? - spytała zdziwiona. 
- Haha... yyy o cześć Abi. - odezwała się przerywając patrzenie w ekran telefonu. 
- A, pisze z Rockym, już za chwile idę spać. 
- Ahaa... To dobranoc. - wyszła z pokoju i od razu zadała sobie pytanie: ONA I ROCKY?!?! Czyż bym coś przegapiła przez zaangażowanie się w sprawę Rossa? Uchyliła następne drzwi i zobaczyła Ally piszącą coś na laptopie. Oparła sie o framugę drzwi i odezwała się. 
- Do tej pory szukasz pracy? - zaskoczona dziewczyna odwróciła się nagle. 
- Boże, Abi. Wystraszyłaś mnie...i nie, nie szukam już pracy. 
- To co robisz o tej godzinie? 
- Nie ważne... - powiedziała i usłyszała dźwięk powiadomienia na fb, i od razu zaczeła coś pisać na klawiaturze. -... Idź już spać! 
- A ty? - dziewczyna już nic nie odpowiedziała tylko zaczeła sie śmiać do ekranu laptopa. 
Abi weszła do swojej sypialni, szybko się przebrała i padła na łóżko. Słysząc z innych pokoi ciągły śmiech zakryła głowę poduszką już zasypiała, gdy usłyszała dźwięk swojego telefonu.
 
SMS od: Ross
Śpisz już?
 
SMS od: Abi
Próbuję...coś się stało?
SMS od: Ross
Tak, wyjdziesz przed dom?
SMS od: Abi 
Po co mam wychodzić o tej godzinie?!
SMS od: Ross
Proszę, wyjdź
 
SMS od: Abi
Eh, co ja robię... Ally mnie zabije.
Będę za chwilę.

Dziewczyna ponownie ubrała się w ciuchy, wyszła z pokoju jak najciszej mogła i poszła do drzwi wyjściowych. Przez weneckie okna zobaczyła blondyna siedzącego na schodach przed jej domem. Założyła trampki, zarzuciła na siebię kurtkę jeansową i wyszła.
Usiadła obok chłopaka, a ten popatrzył na nią ze zmartwioną miną. 
- To co się stało? - spytała.
On odwrócił wzrok i popatrzył przed siebie. - Um... bo... - gryzł się z myślami, czy ma jej powiedzieć o Lau. 
- Bo? - dopytała z lekkim zdenerwowaniem.
- Chciałaś, żebym pokazał ci miasto i pomyślałem sobie, że moglibyśmy to zrobić. - przemilczenie w sprawie Laury, było teraz chyba najlepszym wyjściem i uśmiechnął się w stronę blondynki.
- Teraz?!
- Tak.
- Ale przecieź mamy jutro szkołę!
- Wiem, ale nie mogłem spać... - teraz kłamstwo.
- Ookeey... - wiedziała, że to nie prawda, wstała i dodała - To gdzie idziemy?




 
HEEEJ :D
To już 50 ROZDZIAŁ O.O (trochę trudno mi w to uwierzyć), który jest dość dynamiczny...
Piszcie mi swoje opinie w komentarzach ;)
Tak na marginesie dodam, że dzisiaj jest 30.12.2015r. czyli trzecia miesięcznica koncertu R5 w Polsce xD.
Do następnego rozdziału ;)
 

Piosenka tytułowa:
- "Zapomnij mi" - Sarsa


 



<3

4 komentarze:

  1. Dzięki za wysłuchanie mo jej modlitwy i wstawienie rozdziału jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co będzie z ellingtonem i abi
    Czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Supi rozdział!!! W sumie to Ell miał rację troche ;P a Ross nie powinien kłamczyć!!!! FAjnie by było gdyby dziewczynom wyszło z chłopakami ;P a teraz Abi ma problemy, dziewczyny zakochane hehe
    Czeeekaaaaaaaaam na next ^^ <3

    OdpowiedzUsuń